۱۰/۱۳/۱۳۸۳

آغاز



ازم پرسید: اگر پسرت که این همه برای موفقیتش زحمت کشیدی فلان کار غلط رو انجام بده چکار می کنی؟ قرار گذاشتیم بدون تعصب بهش پاسخ بدم برای همین بدون هیچ فکری گفتم: دست خودش و هر جوری که فکر می کنه باید زندگی کنه! پرسید پس بعدش تو با خودت چجوری کنار می آیی وقتی دائم تو این فکری که اون در اشتباه؟که باز گفتم: فکر نمی کنم کسی بهتر از خودش بدونه چی براش خوبه وچه جیزی براش بد. برای همین من نمی تونم برای کس دیگری خوب و بدش را مشخص کنم هر کسی از زاویه ای دنیا رومی بینه پس حق داره راه خودش رو خودش تعین کنه











می توان
آزادی را خواست و رسید
یا که
گریخت تا تنها شدن

می توان
گذشت از طوفانها
یا که
فریب تاپوچ شدن

می توان
ایستاد وتماشا کرد
یاکه
عاشق ماند تا رها شدن

می توان
گنج عزلت بود و نشست
یا که
بر پا شد تا آغاز شدن

می توان
سر به با لین نهاد
یا که
منصور شد تا رها شدن

می توان
در تاریکی ماند و پنهان شد
یا که
شمعی بود تا روشن شدن

می توان
آزاد بود ودر زنجیر
یا که
پاره کرد تا آزاد شدن

می توان
تسکین داد دردها را
یا که
آغازی شد تا پایان شدن

هیچ نظری موجود نیست: